2012 m. lapkričio 17 d., šeštadienis

Estiškas kringelis

Šiemet vėl užėjo mada estišką kringelį kepti. Pernai aš jį nusižiūrėjau SMe, kažkokioje temoje, visai nesusijusioje su maistu. Kaip vėliau paaiškėjo, tai buvo Neringos blogo receptas. Bet kažkaip jis man pasimiršo. Visai neseniai vėl aš jį prisiminiau visagaliame Facebook'e, kai viename pamėgtame turkiškame puslapyje (apie visokius naudingus ir gražius dalykėlius) pamačiau pasiūlymą kaip gražiai išsikepti pyragą. Va tada ir pagalvojau, kad jau tikrai laikas imtis ir man šito kringelio. Aišku aš jį pasitobulinau ir susipaprastinau pagal save :)


Tešlai:
120 ml pieno

2 v.š. cukraus
1 kiaušinis
50 g sviesto
žiupsnelis druskos
15 g šviežių mielių
350 g miltų

Aptepimui:
60 g sviesto
cukraus ir cinamono pagal skonį (aš dar aguonų įdėjau)

Į pašildytą pieną sudėti mieles, cukrų ir palikti 15 min, kad suputotų. Kitame dubenyje persijoti 300 g miltų (50 g pasilikti, jei tešla lips prie rankų), įberti druskos, padaryti duobutę, supilti šakute paplaktą kiaušinį, tirpintą sviestą, mieles ir užminkyti tešlą. Minkyti apie 10 min, kol tešla pasidarys glotni, minkšta ir elastinga. 1-2 val. padėti šiltai, kad pakiltų.
Aptepimui skirtą sviestą išlydyti ir sumaišyti su cukrumi ir cinamonu.
Iš pakilusios tešlos, ant miltuoto stalo, iškočioti stačiakampio formos, 1 cm storio lakštą. Jį aptepti pasiruoštu sviesto mišiniu (aš mišinio nedariau, tiesiog tešlos lakštą ištepiau lydytu sviestu, pabarsčiau cukrumi ir išilgai tešlos juostomis užbarsčiau cinamoną ir aguonas) ir suvynioti į volelį.


Volelį perpjauti išilgai, paliekant neperpjautą vieną galą ir susukti virvele pjūviu į viršų ir suformuoti vainiką (va čia labai gerai matosi visas procesas). Ant viršaus užbarsčiau perlinio cukraus. Padėti šiltai, maždaug 30 min. kildinti. Kepti 180 laipsnių karštumo orkaitėje, apie 25 min.
Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą