2014 m. rugsėjo 10 d., trečiadienis

Lietiniai iš butelio

Gal pavadinimas ir ne visai tikslus, bet jis pas mus prigijo po to, kai vyresnėlis paklausė ką aš darau, o aš jam atsakiau, kad blynus kepsim. Jis taip keistai vaikiškai į mane pažiūrėjo ir nustebęs perklausė: "blynai iš butelio?". Taip ir liko. O tokius blynus kepti man labai patinka dėl keletos priežasčių:
1. po tešlos maišymo nelieka krūvos nešvarių indų;
2. tešlą galima susiplakti iš vakaro ir ramiai palikti šaldytuve;
3. protingai panaudojamas plastikinis butelis nuo mineralinio vandens.
Būtų galima sugalvoti ir daugiau, bet man pakanka ir tiek, kad galėčiau ilgiau pamiegoti ir greitai paruošti pusryčius toms burnytėms, kurios nesupranta "palauk, tuoj bus". Bet kaip ir kiekvienas pliusas turi turėti savo minusą, taip ir tokiu būdu pagaminta tešla turi vieną minusą - dažnai būna gumuliukų, kurie su pirmais blynais patenka į keptuvę.


2 kiaušiniai
10 v.š. su kaupu miltų
3 v.š. cukraus (galima ir mažiau, nes gaunasi pakankamai saldūs)
1/2 a.š. druskos
3 v.š. aliejaus
600 ml pieno (aš pilu 500 ml pieno ir 100 ml vandens)
Papildomai reikės 1,5 l plastikinio butelio ir piltuvėlio

Visus produktus sudėti į butelį, užsukti ir gerai pakratyti, kad viskas tolygiai susiplaktų. Viskas. Belieka kepti įkaitintoje keptuvėje.
Pagal idėją keptuvės nebereikėtų tepti riebalais, bet aš esu senų įpročių vergė, todėl prieš kiekvieną blyną keptuvę patepu aliejuota servetėle.
Skanaus!

Idėja iš interneto platybių



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą